اولویت كاری توسعه دادرسی الكترونیك و مكانیزاسیون امور اداری است
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش روز دوشنبه سازمان قضایی نیروهای مسلح، 'غلامعباس تركی' در سومین همایش كارشناسان آموزش سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: توسعه دادرسی الكترونیك، مكانیزاسیون امور اداری و ارتباط شبكه ای با سایر مراكز، موجب سرعت و دقت در رسیدگی ها و صرفه جویی در وقت و هزینه ها می شود.

وی بابیان اینكه توسعه آموزش و پژوهش در بخش قضایی نیز از اهمیت قابل توجهی برخوردار است، خاطر نشان كرد:این دو عامل منجر به ارتقاء كیفی رسیدگی ها، تسریع دادرسی و پیشگیری از وقوع جرم می شود.

مدیر كل دفتر آموزش و پژوهش سازمان قضایی در بخش دیگری از سخنانش هدف دشمن از تحریم و ترور دانشمندان هسته ای را جلوگیری از پیشرفت و توسعه كشور دانست و خاطر نشان كرد: تاریخ علم و دانش در ایران در تمامی دوره ها به جز استبداد شاهنشاهی بسیار درخشان بوده و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با برطرف شدن این موانع، شاهد پیشرفت های روز افزون در تمام زمینه های علمی و پژوهشی بوده ایم .

وی تاكید كرد: با وجود اراده و عزم و توانمندی های بالای جوانان ایران اسلامی، این اقدامات دشمن نمی تواند مانع پیشرفت توسعه كشور شود.

مدیر كل دفتر آموزش و پژوهش سازمان قضایی نیروی های مسلح یكی از شاخصه های اصلی ارزشیابی مدیران، قضات و كارمندان این سازمان را فعالیت های آموزشی برشمرد و افزود: كسانی كه در سطح سازمان و نیروهای مسلح فعالیت های چشمگیری در این زمینه داشته باشند مورد تقدیر قرار گرفته و در اعطای مسؤولیت ها نیز این عامل لحاظ می شود.

تركی از برگزاری همایش ملی با عنوان 'پژوهش در نظام عدالت كیفری فرصت ها و چالش ها' در سال آینده خبر داد و گفت: این همایش با همكاری مراكز علمی و پژوهشی معتبر كشور در سه محور، مدیریت پژوهش در نظام عدالت كیفری، ساختارها و فرایندها، رویكردهای پژوهشی در نظام عدالت كیفری و پژوهش های كاربردی در نظام عدالت كیفری برگزار می شود.

وی برگزاری كارگاه نیازسنجی آموزشی، تدوین پیش نویس طرح نظام جامع پژوهش، تنظیم تفاهم نامه پژوهشی با مراكز علمی و راه اندازی بانك پژوهش را از جمله اقدامات آموزشی و پژوهشی سازمان قضایی نیروهای مسلح برشمرد.

اجتمام** 1379*





:: برچسب‌ها: نور , دره عمیق و باریک ,
:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: